Siirry sisältöön

14.6.
Aamukahvitilaisuus yrittäjille Joensuussa: erinomainen palvelukokemus

Vahvista myyntiin- ja markkinointiin liittyvää osaamistasi sparrausten merkeissä.

Kenelle: Mikro- ja pk-yrityksille

Aika: 14.6.2023 klo 8-10

Paikka: Tiedepuisto, Minerva kokoustila

Erinomainen palveluokemus:

– Asiakaspalvelu ja vuorovaikutustilanteet. Millainen on erinomainen vuorovaikutus asiakkaan kanssa?
– Aito kuunteleminen ja viestintä. Selvitämmekö mitä asiakas todella haluaa tai tarvitsee?
– Miten kivijalkamyymälä pystyy kilpailemaan verkkokaupan kanssa tarjoten erinomaisen palvelukokemuksen?
– Osallistujat pääsevät käytännön harjoitteen kautta kehittämään omia prosessejaan
– Miten työntekijä pystyy vaikuttamaan palvelukokemukseen?
– Erinomainen palvelukokemus- tilaisuudessa keskitytään erinomaiseen palvelukokemukseen, palvelun tuottamiseen ja palvelukokemuksen kehittämiseen.
– Tilaisuudessa keskustellaan osallistujien tunnistamia haasteita ja osallistujat pääsevät soveltamaan aihetta omaan toimintaansa.

Kouluttaja Vesa Pelkonen, Sandler on toiminut yrittäjänä yli 10 vuotta.  Vesa Pelkonen toimii tälläkin hetkellä yrittäjänä kolmessa eri yrityksessä. Pelkonen on kouluttanut asiakaspalveluhenkilöstä ja myyjiä yli 10 vuotta Sandler-metodilla.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Karelia-amk:n Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio (React Itä-Suomi) –hanke sekä Joensuun kaupunkikeskustayhdistys ry:n Lumovoimaa kaupunkikeskustaan -hanke.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu ja se on yrityksille maksuton, ilmoittautumiset ja erityisruokavaliot 9.6.2023 klo 14 mennessä.

Ilmottaudu mukaan tästä.